Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 2610117
2 декабря 2016

Администратор

50 000 руб.
полный рабочий день
не имеет значения
30 лет (9 сентября 1986), женский, высшее образование, не замужем, детей нет
Баку, Сахиль метро, м. Сахиль, готова к переезду
Работала
Общий рабочий стаж — 12 лет и 2 месяца

июль 2008 — н.в.
8 лет и 9 месяцев

Procurement Assistant (отдел снабжения)

(Полная занятость)

RBG, г. Baku.

- The receipt and control of all approved company Requisitions.
- The coordination of all approved company Requisitions between Stores Procurement and Operations departments.
- The issue and control of company Purchase Requisitions.
- The coordination of procurement with the UK Procurement Dept and Baku Stores Dept.
- The coordination of all deliveries of procured items to the Baku Stores Department, including customs clearance for imported items.
- The co-ordination of a System relating to competitive tendering for local purchases.
- The coordination of Supplier or Sub Contractor QA approval arrangements.
- The co-ordination of third party hires or lease contract details and costs.
- The issue and control of all local Purchase Orders.
- The cross referencing and verification of all Purchase Requisitions Purchase Orders, Delivery Notes, Goods Received Notes, Supplier Invoices and Stock Records.
- The co-ordination of any correspondence to local Suppliers.
- The compilation of any reports relating to the company Procurement arrangements.
- The co-ordination of all correspondence to company personnel on procurement matters.
- The adherence to company administrative or recording arrangements.
- The attendance at meetings relating to Procurement issues.
- The booking of flights and accommodations for all
Expats

The position objective is to carry out duties pertaining to the requisitioning and procurement of items for all RBG’s office and site locations in accordance with the company’s operating and QA procedures, HSE guidelines and any client or Azeri legal requirements.

февраль 2005 — июнь 2008
3 года и 5 месяцев

Project Administrator

(Полная занятость)

Kentech Engineering and Construction Services Limited, г. Baku.

I am reporting to the Project Manager and my duties include but not limited to control, maintain and filing of all project documents, correspondence, Job orders, Call-off orders, Variation orders, and other related project documents including control of construction drawings.

Handling and keeping records of petty cash and expenses. Responsible for completing the summaries for all of the plant & equipment the company has on hire and submitting to the city office for invoicing. I’m also responsible for summarizing all of the material invoices ensuring that all of the necessary back up is attached before sending to the city office for onward billing to our clients.

Daily time keeping for all employees, keeping track on overtime, and preparing monthly statements for pay-roll purposes. Maintaining records on rotational leave for all employees.

Kentech is accredited to ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 and OHAS 18001:1999 and I am the custodian of the Integrated Management System (IMS) documents on the Project site office. Looking after the IMS Policy and procedures and ensure that it is communicated and implemented accordingly by all personnel.

During this time at Kentech I have successfully participated in 2 internal and 3 external audits (ISO 9001 and IMS 14001) conducted by AIOC and MCCI with positive reports handed to the management.

Ключевые навыки
Параллельно с обучением в Лицее работала переводчиком, с 15 лет работала в UBS Trading Company Персональным Ассистентом Главного Менеджера, потом перешла в “Beta Tea” Factory\ на должность Главного Кассира/Помощника Главного Бухгалтера и с 18 лет работаю Проект Администратором в Ирландской Нефтяной Компании

Компьютерные навыки:
Operating Systems: MS Windows 95/98/2000/XP

Applications: Microsoft word, Microsoft excel,
Microsoft outlook, Microsoft Internet Explorer, Microsoft Power-point,
Accountancy software program LOGO.
Accountancy software program Key-Soft.
Училась

по 2007

Azerbaijan Internation Univercity , г. Баку. Уровень образования: Высшее. Факультет: International Economic Relations. Специальность: Экономист. Форма обучения: Очно-заочная.

по 2003

11й Лицей , г. Баку. Уровень образования: Среднее специальное. Специальность: Переводчик. Форма обучения: Дневная/Очная.
Знает и умеет
Английский язык свободно владею, французский язык базовый, турецкий язык свободно владею
О себе

Без вредных привычек
Плавание, прогулка с собакой, французский и т.д

Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 2610117 обновлено 2 декабря 2016, 14:17
Администратор
50 000 Р, полный рабочий день
Женщина, 30 лет (9 сентября 1986)
Высшее образование
Среднее специальное образование
не замужем, детей нет
Баку, Сахиль метро (м. Сахиль), готова к переезду
Опыт работы 12 лет и 2 месяца
8 лет 9 месяцев
июль 2008  — н.в.
RBG, Baku, полная занятость
Procurement Assistant (отдел снабжения)
- The receipt and control of all approved company Requisitions.
- The coordination of all approved company Requisitions between Stores Procurement and Operations departments.
- The issue and control of company Purchase Requisitions.
- The coordination of procurement with the UK Procurement Dept and Baku Stores Dept.
- The coordination of all deliveries of procured items to the Baku Stores Department, including customs clearance for imported items.
- The co-ordination of a System relating to competitive tendering for local purchases.
- The coordination of Supplier or Sub Contractor QA approval arrangements.
- The co-ordination of third party hires or lease contract details and costs.
- The issue and control of all local Purchase Orders.
- The cross referencing and verification of all Purchase Requisitions Purchase Orders, Delivery Notes, Goods Received Notes, Supplier Invoices and Stock Records.
- The co-ordination of any correspondence to local Suppliers.
- The compilation of any reports relating to the company Procurement arrangements.
- The co-ordination of all correspondence to company personnel on procurement matters.
- The adherence to company administrative or recording arrangements.
- The attendance at meetings relating to Procurement issues.
- The booking of flights and accommodations for all
Expats

The position objective is to carry out duties pertaining to the requisitioning and procurement of items for all RBG’s office and site locations in accordance with the company’s operating and QA procedures, HSE guidelines and any client or Azeri legal requirements.
3 года 5 месяцев
февраль 2005  — июнь 2008
Kentech Engineering and Construction Services Limited, Baku, полная занятость
Project Administrator
I am reporting to the Project Manager and my duties include but not limited to control, maintain and filing of all project documents, correspondence, Job orders, Call-off orders, Variation orders, and other related project documents including control of construction drawings.

Handling and keeping records of petty cash and expenses. Responsible for completing the summaries for all of the plant & equipment the company has on hire and submitting to the city office for invoicing. I’m also responsible for summarizing all of the material invoices ensuring that all of the necessary back up is attached before sending to the city office for onward billing to our clients.

Daily time keeping for all employees, keeping track on overtime, and preparing monthly statements for pay-roll purposes. Maintaining records on rotational leave for all employees.

Kentech is accredited to ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 and OHAS 18001:1999 and I am the custodian of the Integrated Management System (IMS) documents on the Project site office. Looking after the IMS Policy and procedures and ensure that it is communicated and implemented accordingly by all personnel.

During this time at Kentech I have successfully participated in 2 internal and 3 external audits (ISO 9001 and IMS 14001) conducted by AIOC and MCCI with positive reports handed to the management.
Высшее образование
2007
Azerbaijan Internation Univercity
International Economic Relations
Очно-заочная форма обучения
Экономист
Среднее специальное образование
2003
11й Лицей
Дневная/Очная форма обучения
Переводчик
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею), французский (базовый), турецкий (свободно владею).
Профессиональные навыки
Параллельно с обучением в Лицее работала переводчиком, с 15 лет работала в UBS Trading Company Персональным Ассистентом Главного Менеджера, потом перешла в “Beta Tea” Factory\ на должность Главного Кассира/Помощника Главного Бухгалтера и с 18 лет работаю Проект Администратором в Ирландской Нефтяной Компании

Компьютерные навыки:
Operating Systems: MS Windows 95/98/2000/XP

Applications: Microsoft word, Microsoft excel,
Microsoft outlook, Microsoft Internet Explorer, Microsoft Power-point,
Accountancy software program LOGO.
Accountancy software program Key-Soft.
Дополнительные сведения
Без вредных привычек
Плавание, прогулка с собакой, французский и т.д